11 februarie 2013

Bărbatului perfect i-ar trebui niște ochi în ceafă

Azi, dacă tot e luni, ninge și nici iarba nu crește, am condus-o pe soția mea la gară, într-o plimbare lejeră, fără bagaje multe. Să nu vă deruteze ultimele postări, chiar trebuia să plece undeva, dar vă asigur că se va întoarce! De altfel, am observat că și-a cumpărat bilet dus-întors...
În gară, și-a cumpărat bilet dus-întors (eu v-am spus, dar nu m-ați crezut!), ne-am uitat la cât vine trenul - OK, mizilic, numai 11 minute întârziere - i-am promis că merg fir întins acasă, să mă joc cu copila în zăpadă înainte să se topească (zăpada), ne-am luat unul de la celălalt rămasuri bune de la cei dragi, am făcut schimb de pupici și de promisiuni de neînșelare cu vecina sau cu frumușelul bogat din tren, ne-am fluturat mânuțele, bye-bye și see U later, alligator...
Ea a urcat scările, probabil suspinând, ca să le coboare dincolo, la peron, eu am băgat mâinile în buzunare și m-am îndepărtat de gară, nu foarte în fugă, cu o mină de soț preocupat afișată pe mutră. Am trecut de taxiurile plictisite, de parcarea plină cu mașini abandonate de navetiști și, la capătul străzii gării (ce formează un „T” cu Bridge Street), am luat-o la stânga, spre „magazinul cu 4 cărți la o liră” (nu, nu așa i se spune mai nou Pub-ului!), în loc să o iau la dreapta, spre domiciliul conjugal, aka cuibușorul de nebunii. Am apucat să fac câțiva pași nenumărați, m-am ferit în ultimul moment de una care pierdea trenul și călca totul în cale cu valiza pe rotile, când am realizat că-mi cântă mobilul melodia (lui) preferată. Privind la ecran, mi s-a clarificat faptul că mă suna numele din patru litere al nevestei din gară.
„Ce sfântu' o fi uitat?”, m-am gândit ușor panicat, înainte să apăs tasta de acceptare umilă a convorbirii. De undeva din interiorul telefonului am auzit o voce familiară și familială, ale cărei cuvinte mi-au întărit convingerea că cea din mobil nu numai că are totală încredere în mine și mă cunoaște la perfecție, dar mă și vede la fel de bine! „Auzi, dragule? Vezi că noi locuim la dreapta, iar tu, din greșeală, ai luat-o la stânga!”

3 comentarii: